Linki sponsorowane







Kampania linków sponsorowanych

jest specyficzną formą komunikacji marketingowej, ponieważ w tym przypadku mamy do czynienia z sytuacją, kiedy to sam użytkownik poszukuje reklamy. AdWords pojawiają się w odpowiedzi na zapytania użytkownika. Poprzez zapytanie użytkownika, reklamodawca doskonale wie, czego potrzebuje jego potencjalny klient, więc w samym linku sponsorowanym może opisał te cechy swojego produkty, które w najlepszym stopniu odpowiadają potrzebom użytkownika.





Dlaczego Linki Sponsorowane

Reklamy AdWords, czyli linki sponsorowane Google, są kierowane są na podstawie haseł wpisywanych przez użytkowników do wyszukiwarki. W momencie, kiedy użytkownik wpisze jakieś hasło w wyszukiwarkę, pojawiają się również wyniki sponsorowane związane z tym hasłem.
Google AdWords są więc reklamą kierowaną na słowa kluczowe wpisane przez użytkownika. Aby dana reklama zaczęła się pojawiać w odpowiedzi na określone zapytanie użytkownika, muszę dodać to słowo kluczowe do kampanii AdWords.




Linki Sponsorowane



Zalety

Oszczędność czasu, ponieważ uruchomienie kampanii trwa zaledwie kilka minut. Promocja witryny z możliwością jej modyfikacji. Tutaj reklamodawca decyduje o maksymalnym koszcie za kliknięcie w link oraz ustala z góry dzienny budżet, który chce przeznaczyć na reklamę. Możliwość stałego nadzorowania kampanii i współczynnika klikalności, aby jak najskuteczniej wydać wpłacony budżet.



Wady

Fakt, że znajduje się ona w polu oznaczonym jako “linki sponsorowane”, ponieważ ponad połowa internautów świadomie ignoruje te wyniki, traktując je jako zwykłą reklamę (próbę manipulacji) i korzysta wyłącznie z wyników naturalnych (organicznych), dlatego warto również się pozycjonować.


 


ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS


794 010 049

Skontaktuj się z nami z nasz zespół przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę.

biuro@topway.com.pl

Napisz do nas a z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.